شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟ موضع گیری سرخپوشان علیه داور بازی! گولسیانی با پرسپولیس در قزوین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی الهلال و النصر در لیگ عربستان | دربی بین المللی ریاض

  • کد خبر: ۱۹۷۵۷۷
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی الهلال و النصر در لیگ عربستان | دربی بین المللی ریاض
حساس‌ترین مسابقه فوتبال عربستان فردا (جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲) در ریاض برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال الهلال و النصر از ساعت ۲۱:۳۰ فردا (جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲) در مجموعه ورزشی ملک فهد ریاض و به میزبانی الهلال به مصاف هم می‌روند. فوتبال عربستان که در سال‌های اخیر به واسطه سیاست‌هایی که دارد تبدیل به یکی از مقاصد پرطرفدار بازیکنان فوتبال شده، برای این مسابقه سنگ تمام خواهد گذاشت. البته یک بدشانسی باعث شد تا تقابل دو ستاره بزرگ سال‌های نه چندان دور رئال مادرید و بارسلونا اتفاق نیفتد. نیمار دوهفته پیش مصدوم شد و فصل را به طور کامل از دست داد تا حسرت این تقابل به دل هواداران فوتبال عربستان بماند.

الهلال و النصر در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی هستند و این باعث شده تا بازی بسیار حساس و جذابی باشد. الهلال باتوجه به اینکه ۴ امتیاز بیشتر از النصر دارد در صورت شکست باز هم در صدر جدول رده‌بندی باقی می‌ماند.

رونالدو به مسابقه با الهلال می‌رسد

رسانه‌های عربستانی از حضور فوق ستاره پرتغالی در این مسابقه خبردادند. رونالدو که در بازی مقابل پرسپولیس و در برخورد با علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شده بود، چند روزی در تمرینات النصر غایب بود، اما بنا به گفته پزشکان باشگاه، به مسابقه حساس روز جمعه خواهد رسید.
بر همین اساس روزنامه الریاضیه نوشت: کریستیانو رونالدو در روز‌های اخیر به صورت انفرادی تمرین کرده است با این حال کادر پزشکی مجوز حضور او در دربی بزرگ پایتخت را صادر کرده است و به این ترتیب او می‌تواند بازی کند.

آمار به سود الهلال

این دو تیم پیش از این در ۱۰۰ مسابقه به مصاف هم رفته اند که برتری آماری به سود آبی‌های شهر ریاض است. الهلالی‌ها با ۴۰ پیروزی و ۱۴۶ گل زده جلوتر از النصری هستند که ۳۰ مسابقه را به نام خودش ثبت کرده و ۱۱۶ مرتبه هم دروازه حریف را باز کرده است. البته ۳۰ مسابقه دوتیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

تیم بین المللی داوری برای دربی ریاض

داوری که فینال کوپا لیبرتادورس را قضاوت کرد، دربی بزرگ شهر ریاض را سوت می‌زند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان مانند تمام دیدار‌های حساس لیگ این کشور، از یک تیم داوری خارجی برای این مسابقه استفاده می‌کند. روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع خود نوشته است که ویلمار رولدان، داور کلمبیایی قرار است که دیدار حساس الهلال و النصر را قضاوت کند. داوری که فینال کوپا لیبرتادورس را در سال ۲۰۲۳ قضاوت کرده بود. ویلمار رولدان ۴۳ ساله که از داوران باتجربه آمریکای جنوبی محسوب می‌شود، سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد و بیش از ۴۵۰ بازی را در دوران حرفه‌ای خود مدیریت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مصعب
Afghanistan
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
النصر صدر صد برنده است رونالدو در میدان باشه میبره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->